امتیاز خریدارن به فایل :
0

دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری ۱۴ ص

ارسال شده در تاریخ : 1395/10/22

مدیرت
تاریخ ارسال : 1395/10/22
حجم فایل : 40,458
فرمت فایل : zip
رمز عبور : ندارد
بازدید : 184 مرتبه


قیمت فایل : 5,000 تومان | پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

  گزارش تخلف  | فروشنده ی فایل : محسن شریفیان

توضیحات معرفی فایل

مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) : 
 این مقاله سیستم مدیریت روابط مشتری را با نقش و محل بازاریابی در تشکیل فونداسیون تئوری CRM بررسی می کند. این حمایت روابط مشتری (سازمان یا افراد) و عرضه کننده (سرویس سازمان یا سازمان صنعتی) را بر مبنای اعتماد، همکاری، توزیع قدرت، روابط اتحاد و وابستگی و دیگر ویژگیهای توسعه مشتری آشکار می کند. 
 کاربرد تئوری بازاریابی روابط در مبحث وسیعتر CRM به سادگی اجتناب ناپذیر است چون مدیریت روابط مشتری نمی تواند تنها تعریف روابط باشد و برای مدیریت و توسعه روابط مهم تر است. 
 سیستم مدیریت روابط مشتری به عنوان سیستمی تعریف می شود که مدیریت گروه مشتریان را ادغام کرده و مدیریت شرکتهای بازاریابی را با نشان دادن سود سیستم CRM برای مشتریان و کارکنان یک تجارت فراهم می کند. 
 CRM – هر چیزی است که مربوط به رفع نیازهای مشتری باشد. برای شروع سیستم CRM چه چیزهایی لازم است؟ لازم است از بررسی سوال زیر شروع شود : چگونه و چقدر برای نشان دادن به مشتری آماده هستید و آنها از شما چه انتظاراتی دارند؟ تنها انتخاب تکنولوژی های ضروری که به شما کمک کنند، لازم است. 
-

برچسب ها

مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری

موارد مرتبط


?

درباره فروشگاه


در اینجا اطلاعاتی در مورد فروشگاه قرار میگیرد ، جهت ویرایش به پنل کاربری مراجعه کنید


پیغام مدیریت


در صورت وجود مشکل در فایل خریداری شده ، فروشگاه ما با پشتیبانی بموقع رضایت شما را جلب خواهد کرد .



کليه ي محتواي اين سايت توسط کاربران درج شده است و تيم مديريت هيچ مسئوليتي نسبت به آن ها ندارد.
|
W3C Standard Website Valid HTML5 / CSS3 - v2.1
Copyright © All Right Reserved For mefiles.ir